13 Şubat 2012 Pazartesi

Bir Grammy'nin daha sonuna geldik. Yapımda ve yayında...

    Dört gözle Oscar Töreni'ni bekliyorum. Hayatımda ilk kez Oscar'a aday olan tüm filmleri izledim. O gece TV kanallarından gelecek canlı yayın tekliflerine açığım. Aday olan filmlere en az Ömür Gedik kadar hakim olduğumu düşünüyorum.


Dün gece Grammy Ödül törenine Adele damga vurdu. (Bu cümleyi okuyunca sanki izlemişim izlenimi doğuyor mu? Yalannnn izlemedim, Atina'daki olayları izlerken elimde kumanda ile sızmışım. Denedim ama olmadı.)


                         

Yılın albümü de dahil olmak üzere dört ödülü cebe indirmiş kendileri. (Yahu dört ödül almışsa kucağında daha çok ödül var, artanları da almış sanırım.) 
Ve işte Giorgio Armani elbisesi ile Adele...


                          


    Gecenin yıldızı Adele olsa da gönlümüzün yıldızı tabii ki Rihanna'ydı. Sarı saçları bile itici gelmiyor sanırım ben Rihanna'yı gerçekten seviyorum. Hadi hep beraber ''We found loveeeeee in a hopeless placeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'' :)
Rihannacığımın tuvaleti de Giorgio Armani imiş. Hem sırt hem de göğüs dekolteli elbisesi içinde gerçekten mükemmel. Rihanna'nın bayıldığım ayakkabıları Christian Louboutin, clutch'ı ise Jimmy Choo.

                        

                       

Sevgili Fergie tamam turuncu ve dantel moda da bence biraz abartmışsın hı? Ayaklanmış portakal gibisin. Tuvalet Jean Paul Gaultier.


                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder